Skupinske vadbe‎ > ‎

Hormonska vadba

Za odpravo hormonskega neravnovesja in boljše počutje

Imate težaven predmenstrualni sindrom? Morda neredne ali boleče menstruacije? Težave s policističnimi jajčniki? Se soočate z nadležinimi vročinskimi posipi, nihate v razpoloženju – en trenutek ste nadzemeljsko srečni, že drugi vas prežema malodušje ali panika? Ste preveč vznemirjeni, vaše srce noro divja in je zato moten vaš nočni počitek? Je upadel vaš libido? Vse to so izzivi raznih hormonskih neravnovesij, ki jih ob rednem treningu uspešno premagujemo s pomočjo hormonske vadbe.

Hormonska vadba je usmerjena v žleze z notranjim izločanjem in s tem na hormonski sistem, ki je eden najpomembnejših informacijskih sistemov v našem telesu. Redna vadba je učinkovita alternativa za lajšanje vseh vrst težav, ki jih povzročajo hormonska nihanja.

1. Za koga je vadba primerna

Priporočamo jo vsem, ki se soočate s težavami, ki so posledica hormonskih neravnovesij. Primerna je za ženske vseh starosti. O kontraindikacijah se posvetujte na vadbi.

2. Kako izgleda ura

Vadba vsebuje elemente hormonske joge, vadbe za prsi, jogo obraza in daoistične notranje vaje za samozdravljenje ter či samomasažne taoistične vaje za pomlajevanje, kar vse pomembno vpliva na delovanje naših žlez in celotnega telesa.

Hormonska joga temelji na hatha jogi, le da je hormonska joga bolj dinamična. Več je gibanja v kombinaciji z intenzivnim trebušnim dihanjem, ki masira notranje organe, jajčnike in ščitnico.

Hormonska joga združuje dihalne tehnike, jogijske položaje (asane) in poglobljene vaje, določene postavitve – drže telesa (prstov, dlani, jezika, kontrakcij telesa – energetskih zapor), vaje za usmerjanje energije in jogo nidro, ki vsebuje vaje za premagovanje stresa. 

Vadba za prsi

Gre za vadbo za bolj čvrste in zdrave prsi, hormonsko ravnovesje v telesu, regeneracijo po porodu in dojenju, za zdravo menopavzo in prekrvavitev jajčnikov, za uravnavanje mesečnega cikla, čiščenje travm, samospoštovanje, za boljši odnos do samega sebe. Prsi so krona ženske energije, negujte jih, kot si zaslužijo!  

Obrazna joga

Mladost je lahko večna, če ustrezno poskrbimo zase. Na obrazni jogi vam bomo pokazali vaje za mladosten videz (odpravljanje gub in podbradka), hormonsko in živčno ravnovesje in še veliko drugih drobnih skrivnosti večnih lepotic in lepotcev. 

Letošnja novost: Daoistične vaje za samozdravljenje ter Či samomasažne taoistične vaje za pomlajevanje

Zavestno bomo usmerjali pozornost v posamezen del telesa, kar povzroči zbiranje energije či, pri čemer se samodejno sproža proces regeneracije in samozdravljenja. Tao in dao mojstri so že v davnini razvili uporabne tehnike, ki so priročne in priporočljive za jačanje in samozdravljenje ter utrjevanje vitalnosti. Vzdrževanje zdravja je nekaj najpomembnejšega , kar lahko darujemo sami sebi. Več energije pomeni več moči, lahkotnosti in optimizma, zato boste življenje lahko uživali s polnejšo žlico.

3. Pozitivni učinki vadbe

Menstruacije bodo rednejše in manj boleče, prehod v obdobje menopavze bo z rednim izvajanjem vadbe veliko manj intenziven, vadba pa učinkuje tudi kot preventiva za osteoporozo in srčno-žilna obolenja.

Za vadbo potrebujete: udobna oblačila, debele nogavice, vodo, brisačo in dekico.