Skupinske vadbe‎ > ‎

Metabolični trening

Dinamična krožna vadba z različnimi gibalnimi izzivi

Z metaboličnim načinom treninga uravnavamo delovanje hormonov, ki uravnavajo presnovo (nalaganje ali kurjenje
maščobe), regeneracijo in gradnjo mišičja. Sam način treninga tako povzroči veliko večjo porabo energije (kalorij) že med vadbo, po vadbi in tekom dneva ter med spanjem za regeneracijo. Zato tudi znanost trdi, da je to eden izmed najboljših načinov za izgorevanje odvečne maščobe in oblikovanje telesa

Vadba je krožna (po postajah) in sestavljena iz kompleksnejših vaj, ki zajemajo gibanja preko več sklepov oz. ravnin, kar pomeni, da krepimo več mišičnih skupin hkrati. Na ta način izboljšamo mišično ravnovesje, medmišično koordinacijo in sklepno stabilnost, hkrati pokurimo tudi več kalorij.

Z vadbo izboljšamo tudi kardiorespiratorno vzdržljivost, gibljivost, ravnotežje in koordinacijo, postajamo sposobni vse hitrejših gibov.

V osnovi gre pri vadbi za logično nadaljevanje vaših vsakdanjih aktivnosti oz. nadaljevanje športa, s katerim se ukvarjate. Pri tem treningu se še posebej trudimo razvijati tiste gibalne vzorce, ki jih lahko nato izkoriščamo v vsakdanjem življenju oz. posameznem športu (smučanje, tek, pohodništvo ...).  

Posameznika s treningom naučimo čim bolj učinkovito reagirati na različne življenjske situacija oz. izzive, ker bo s tem učinkovito in bolj hitro dosegel zadani cilj.

Vadba koreografsko ni zahtevna in je primerna za vse.

Intenzivnost vadbe – koliko moram biti fit:

Vadba je zelo intenzivna, vendar si lahko vsak posameznik vaje in tempo prilagodi glede na svojo zmogljivost.

Za vadbo potrebujete udobna oblačila, čiste športne copate, vodo in brisačo.


Za posvet pokličite 031 021 975 ali pišite na info@vita-nova.si!