Skupinske vadbe‎ > ‎

Pilates

Za močno, čvrsto in gibljivo telo

Pilates je odlična vadba za celo telo. S pilatesom aktiviramo mišični steznik trupa, da aktivno sodeluje pri različnih nalogah, kar vpliva na mišično ravnovesje, izboljšanje telesne drže in razvija sposobnost zavedanja lastnega telesa. Mišice medeničnega dna, trebušne in hrbtne mišice se okrepijo in se razvijejo v center moči in presenetljivo kmalu spoznamo moč, ki izhaja iz tega centra. Poveča se gibljivost telesa, postava je lepše oblikovana, zaradi pokončne drže in drznejšega koraka tudi bolj opazna.

Pilates Shape je malce bolj intenzivnejši trening od osnovnega pilatesa.

1. Kako izgleda ura (vaje, katere mišice so obremenjene, kateri pripomočki se uporabljajo):

  • vaje za krepitev
  • vaje za gibljivost in
  • vaje, kjer kot obremenitev uporabljamo upor.
Na vadbi občasno uporabljamo tudi trakove, pilates žoge, velike žoge, palice, obroče, valje ... Vanjo so vključeni tudi elementi Nirvana fitness vadbe - za ogrevanje in boljšo koordinacijo.

2. Pozitivni učinki vadbe:

  • izboljšanje telesne drže,
  • pomoč pri bolečinah v hrbtenici,
  • je lahko osnova vsem športnim zvrstem,
  • povečanje sposobnosti v vsakdanjem življenju in s tem izboljšanje kvalitete življenja,
  • izboljšanje mentalne koncentracije in odgovornosti do telesa,
  • izboljšanje kontrole telesa,
  • izboljšanje samozavedanja telesa in samozavesti,
  • krepitev mišičnega sistema, predvsem mišic trupa in hrbta,
  • krepitev od znotraj navzven,
  • izboljšanje gibljivosti,
  • izboljšanje ravnotežja in koordinacije,
  • oblikovanje telesa,
  • zavestno Pilates dihanje,
  • vsa gibanja so vedno podprta z dihanjem,
  • sprostitev,
  • protistresno delovanje,
  • pomoč pri težavah z inkontinenco,
  • postrehabilitacija.

  3. Intenzivnost vadbe - koliko moram biti fit:

  • nizko do srednje intenzivna vadba (pilates shape intenzivnejši).
 Za vadbo potrebujete udobna oblačila, pilates obuvalo ali nogavice, vodo in brisačo.
.