Skupinske vadbe‎ > ‎

Terapevtska joga

Resnično neprecenljiv vir zdravja in sprostitve

Ko boste preizkusili terapevtsko jogo, se boste vanjo zaljubili, saj gre za izjemno vadbo samozdravljenja in globoke sprostitve. Nekateri ji pravijo kar joga počitnice, ker z njo odkrijejo nove razsežnosti dobrega počutja: na vadbi ustavijo čas, z lahkoto umirijo siceršnje divjanje misli, pobegnejo od številnih obveznosti oziroma skrbi in se osredotočijo nase ter ponovno najdejo čudovito povezavo med umom in telesom.

Vadbo izvajajo tudi v priznanih medicinskih centrih širom po svetu, z njo pa učinkovito premagujemo zdravstvene težave, ki izvirajo iz poškodb, bolezni ali stresa. Cheri Camplett, ustanoviteljica terapevtske joge, s to vadbo dosega odlične rezultate tudi v enem izmed ameriških onkoloških inštitutov.
Posebnost terapevtske joge je tudi v tem, da (kot nobena druga vadba) rehabilitira vezivno tkivo celotnega organizma.

S terapevtsko jogo stremimo k res celostni regeneraciji, poživljajoči energičnosti in vitalnosti.

1. Za koga je vadba primerna

Priporočamo jo vsem, ki se soočate z velikimi psihičnimi obremenitvami in stresom, tistim, ki okrevate po kakršnihkoli poškodbah oziroma vam grenijo življenje različna bolezenska stanja. Primerna je tudi za športnike in nosečnice. Pa tudi za tiste, ki še nikoli niste obiskovali joge – brez strahu, položaji pri terapevstki jogi so veliko bolj preprosti in udobni kot pri klasičnih jogah. Terapevtska joga je primerna za prav vse starosti, v njej pa najdejo svoj poseben svet tudi številni vrhunski jogisti.

2. Kako izgleda ura

Terapevtska joga je umirjena in nežna vadba, ki nas bo popeljala na pravo malo potovanje po našem telesu in umu. Naš cilj bo povezati se z našim notranjim bistvom.

Vadbo sestavljajo nežna joga (rahli premiki rok, nežni dotiki ...), terapevtsko dihanje, včasih vodena meditacija in delo z energijo. Za nepredstavljivo udobje bomo poskrbeli z mehkimi blazinami in dekicami. Ko se postavimo v položaj, se prepustimo nežnosti blazine in naravni gravitaciji. Naše misli se bodo podredile sprostitvi.

Posamezna poza pri terapevtski jogi praviloma traja dlje, kot pri drugih oblikah joge, razteg pa je zato toliko bolj globinski.

3. Pozitivni učinki vadbe

Z vajami bomo poskrbeli za zdravo hrbtenico, medenico, ramenski obroč, raztegnili bomo vezivno tkivo in mišične ovojnice. Z vajami pa bomo blagodejno vplivali tudi na meridiane, energijske poti v našem telesu, ki z vitalno energijo oskrbijo vse naše organe ter prerodijo celotno telo.

Za vadbo potrebujete: udobna oblačila, debele nogavice, vodo, brisačo in dekico.